Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 28 december 2013

Showroomkeuken S16

Een paar weken terug was ik in Barendrecht bij een klant die een Ola 20 bij me heeft gekocht. De klant is heel enthousiast over de keuken en dan vooral over z`n "Pininfarina tafelpoot". Hij vond het een gemis in m`n showroom dat ik dat niet heb staan. Ik vind dat hij gelijk heeft, daarom heb ik besloten om de S16 showroomkeuken "op te offeren" voor een nieuwe Ola 20 showroomkeuken maar dan mét de Pininfarina tafelpoot. De Snaidero S16 showroomkeuken mag dus weg voor € 11.850 incl. B.T.W. (compleet met apparatuur en werkbladen).


Bekijk de andere showroomkeuken aanbiedingen op deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten