Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 18 januari 2012

Leuk begin van de dag...

Vanmorgen kreeg ik onderstaand mailtje van een klant. Vond het wel een leuk begin van de dag.

Goeden morgen Rudy,

De keuken is bijna klaar en zooooooo mooi! Nu is even weer niets meer van te zien want alles is ingepakt met karton omdat nog zo veel handwerkers bezig zijn.

Joop en Jan zijn geweldige vakmensen en heel aardig, echt buitengewoon! Zo een sierlijke elegante cooker heb ik ook nog nooit gezien. Bedankt voor de “special” prijs.

Heb jij toevallig een foto van jouw krukken, want toen was ik niet zo weg van maar tot nu toe heb ik nog nergens iets heel leuks gezien.

Bedankt zover en een prettige dag!

Groetjes

Hanni


Hieronder dus een paar foto`s van barkrukken bij mij in de showroom. Dit is de Ice in het wit (kost € 168 per stuk af magazijn). Deze kruk is zonder echte rugleuning maar wel erg handig omdat deze snel onder het blad verdwijnt als je het aanrechtblad wilt gebruiken voor de keuken in plaats van als tafel. Op dit moment heb ik er een voorraadje van staan trouwens.


Mocht de kruk meer bedoeld zijn om langer gebruik van te maken dan is de Basil (zie onderstaande foto) misschien een alternatief? Ik vind het zelf ietwat conservatiever ogen, maar het zit dan wel weer lekker. De Basil is iets duurder met € 170 Euro en heb ik niet op voorraad.