Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 14 juli 2011

Italiaanse design keuken opgeleverd in Zwijndrecht

Gisteravond heb ik een Italiaanse design keuken opgeleverd in Zwijndrecht. Mooi project waar ik zowel de keuken als de Helex gashaard mocht leveren. Vorig jaar had ik al trouwens ook een ander project in Zwijndrecht geleverd, leuk dat er meer keukens volgen nu.

Deze klanten waren wel sportiever als ik, ben ik laatst met de cabrio naar Snaidero in Italië gereden (met dak open was al heel sportief toch?), deze mensen hebben het met de tandem gedaan!!! Lees hier meer over de tandemreis naar Rome! Toen ze laatst in Italië aan het fietsen waren kwamen ze trouwens nog een Snaidero winkeltje tegen en mailden me nog de foto door, zie hiervoor dit bericht wat ik een paar weken terug op `t blog had gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten