Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 9 december 2023

Aanbouw loods

Een poosje terug ben ik begonnen met de aanbouw naast mijn loods hier.

Ook de afgelopen week is er weer gewerkt aan deze aanbouw. Deze keer is het tegelwerk gedaan aan de badkamer.

Ik heb gekozen voor 60x60cm tegels in Bianco Carara motief. Is wat minder strak als in de showroom, maar vond het wel passen in zo`n "industriële" omgeving.








































Ook het electrawerk is nu zo goed als klaar. Mijn broertje Gertjan hoopt nu het plafond af te maken. Daarna willen we volgende week de vloer gaan leggen.

Voor de monteurs breekt er dan juist weer een drukke periode aan. De Snaidero keukens van de projecten 1101, 1125, 1130, 1128 en 1131 moeten nog geplaatst worden. En daarna natuurlijk de kerstvakantie.

Het werk in de aanbouw ligt dan dus even stil. Zodra de mannen weer tijd hebben hopen ze de nieuwe G10 keuken te gaan plaatsen in de aanbouw. Hier onder een tekening van deze Snaidero keuken.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten