Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 24 oktober 2023

Snaidero keuken in Lopik (project 1094)

Inmiddels is ook de Snaidero keuken in Lopik klaar (project 1094).

De klant heeft voor de bijkeuken achteraf ook nog Snaidero kasten bij me besteld. Die hoop ik binnenkort te leveren.

Ook hebben ze voor die bijkeuken nog Neff vriezers bij me gekocht. Helaas heb ik die nog niet compleet binnen (staat op nalevering bij Neff).
























Bij deze Snaidero keuken in Lopik zit de beschermfolie nog op de keuken. Onder deze folie zit natuurlijk een mooie keuken.

Hier onder een foto van zo`n Snaidero keuken met rvs kasten. Dit is de keuken van project 998 in Utrecht.

De klant mailde me bij geval vanmorgen;

Wij hebben onze Snaidero keuken nu ongeveer 2 jaar en we zijn er nog steeds heel blij mee.
Ook met de afzuigkap waar we toen nog twijfelde over het rechte model. Maar het past heel mooi in de ruimte.
Een tijd geleden heb ik een paar foto’s gemaakt van de keuken. Ik heb ze als bijlage meegestuurd. (Misschien ook nog leuk voor je blog). De verlichting is van Phillips Hue. De vloer is een cementgebonden gietvloer, Corestone van Epi, een aanrader.







































Ik heb thuis ook zo`n rvs keuken van Snaidero staan. Maar dat wisten jullie natuurlijk al lang al 😃.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten