Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 29 mei 2023

Snaidero keuken voor klant die verhuisd is van Friesland naar Arnemuiden

Nu lijkt het soms alsof ik alleen maar strakke keukens verkoop in wit met roestvrijstaal gecombineerd. Maar dat is niet helemaal waar. Ik doe ook best veel ronde keukens (Snaidero Ola en Vision) en die zijn juist niet strak met roestvrijstaal.

Daarnaast combineer ik met de wit hoogglans kasten ook andere deuren zoals bijvoorbeeld Oro Brunito of juist Pewter.

Deze keer ga ik op visite bij de klant van project 1016. Deze klant heeft zo`n Pewter keuken.

Bij het Pewter hebben we ook een bijpassende afvoerloze afzuigkap en lamp.



De klant van project 1016 is verhuisd van Noordwolde (FR) naar Arnemuiden. Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig waarom ze dit hebben gedaan (op Arnemuiden willen we graag alles weten 😃).

Bekijk de video als je ook nieuwsgierig bent...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten