Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 3 februari 2023

Snaidero keuken Vision 2.0

Zoals ik al eerder schreef; in Roosendaal heb ik pas de Snaidero Vision keuken van project 1069 opgeleverd.

Deze Snaidero Vision is zeg maar mijn Vision 2.0, er zit nu dus een vouwdeurkast in (net zoals ik nu in mijn showroom heb).



Het voordeel van de vouwdeurkast is ten eerste dat je er een ladenkast bij krijgt op je eiland (op de plaats waar eerst de vaatwasser zat).

Een ander voordeel is dat de vaatwasser nu op hoogte is ingebouwd zodat je niet meer hoeft te bukken.

Vervolgens zijn de losse keukenapparaten (zoals koffiemachine/blender/keukenmachine) weggewerkt uit het zicht in de vouwdeurkast.

Ik heb het op video proberen uit te leggen. Het is niet mijn mooiste video (sorry), ik probeer het binnenkort nog wel `s beter te doen (ofwel bij klant danwel hier in de Vision showroomkeuken).


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten