Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 31 januari 2023

Glazen kasten Rialto in Snaidero pakket

Onlangs heb ik in Veere de Snaidero keuken verkocht van project 1105. Deze keuken is inmiddels in productie trouwens. Deze klant heeft naast de keuken ook een dubbele Rialto kast bij me besteld.

Zo`n Rialto kast is eigenlijk een soort "showkast", je gaat er geen bolletje beschuitbus in zetten zeg maar. Van mij mag het wel hoor, maar ik heb zelf het idee dat het meer bedoeld is om wat mooie spulletjes in te "showen".



















Volgens mij heb ik nog nooit aandacht gegeven aan die Rialto kasten, hiervoor excuus want eigenlijk zijn ze toch heel leuk.

Je kunt die kasten "pimpen" zeg maar met ingefraisde LED verlichting bijvoorbeeld. Is wel heel chique.

Of bijvoorbeeld een wijnglazenhouder of wijnrek. Helaas is er nog geen gekoelde versie van deze kast. Volgens mij zou daar wel vraag naar zijn maar ik denk dat dit technisch met die deuren niet gaat.



















Ook kun je kiezen uit verschillende versies. Snaidero heeft bijvoorbeeld ook hoekversies en opzetkasten in dit assortiment.



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten