Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 30 november 2022

Bedankt!

Afgelopen weekend hebben we het feest gehad hier in de showroom. Veel klanten zijn langs geweest en daar wil ik iedereen voor bedanken (ook voor de vele cadeau`s)! Leuk hoor! De cameraman heeft nog wat op video opgenomen, ik denk dat ik het ga gebruiken voor de jaarlijkse kerstvideo.

Van de Roem van Yerseke hebben ze de mosselen en oesters verzorgd (heel erg bedankt Gosia!). Maria (mijn vrouw) en haar vriendinnen hebben juist voor het Filipijnse eten gezorgd.






Over Filipijnen gesproken. We hopen de kerstvakantie aldaar door te brengen. De Snaidero keuken showroom is daarom vanaf dv. 17 december 2022 as. gesloten tot en met 5 januari 2023.

We hopen voor het eerst te gaan slapen in ons nieuwe huis daar in de Filipijnen (de Snaidero keuken is nog niet klaar maar de rest gelukkig wel).

Voor de mensen die ook naar ons huisje in de Filipijnen gaan, ik heb wat nieuws bedacht wat leuk kan zijn om te doen daar; Vliegen!

Er opereert daar iemand met een DHC-2 Beaver watervliegtuig. Geweldig toch?! Het vliegtuig is gebouwd in hetzelfde bouwjaar als mijn vliegtuig (1957) en wordt nog steeds intensief gebruikt.






Voor wie wat anders wilt doen als vliegen zijn er nog genoeg ideetjes hoor. Je kunt in de Filipijnen ook duiken of bijvoorbeeld eilandjes hoppen.

Er zijn ook wat nadelen aan de Filipijnen. Ik noem er een paar;

- Het is ver weg.

- De stroom of internet kan wel eens uitvallen (met name lastig als je airco nodig hebt).

- De staat van de wegen is nou niet echt helemaal geweldig.

- Je kan geprikt worden door een mug (malaria bijvoorbeeld). Daarom hebben we ons huis bij het strand (minder muggen want muggen houden niet van zout water).

- Het is tropisch, dus af-en-toe is het weer ook wat heftiger als hier.







Om gedoe te voorkomen verhuren we ons huis en strand daarom alleen aan mensen die we kennen. Ik hoop in de vakantie wel wat video materiaal te maken van de Filipijnen. Hier onder een video van een vorige keer voor wie het leuk vindt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten