Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 4 mei 2022

Snaidero Ola keuken hoogglans lak

De Snaidero Ola keuken staat al een paar keer in de showroom bij mij, maar dan in Grigio Cemento micalak. Dit is een matte metallic lak.

Heel vroeger had Snaidero de Ola bijna altijd in hoogglans. Zoals de Blu Dream bijvoorbeeld op de Ola 2000 (gepresenteerd in het jaar 2000).

















Met de Ola 20 stopte Snaidero met hoogglans lak op de Ola keuken. Maar sinds kort levert Snaidero weer hoogglans lak op de Ola!

De hoogglans versie van de Ola is er op dit moment in alle kleuren; als het maar wit is 😎. Ik heb hem nu ook in de showroom.

















De keuken is nog niet helemaal klaar. Maar ik kon het niet laten om jullie alvast een sneak preview te geven op het blog.

Als de laatste dingetjes gemonteerd zijn (ik wacht nog op wat dingen uit Italië) dan hoop ik de video te maken hoor!

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten