Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 6 januari 2022

Snaidero keuken in Rijswijk (project 1033)

Gisteren is monteur Jan Levien begonnen in Rijswijk met de montage van de Snaidero keuken van project 1033. Een S20 keuken in Noce Midnight (walnoot). Ook in Hengelo eerder deze week kwamen we deze kleur al tegen (daar alleen Noce Midnight voor de kolomkasten).














De vouwdeurkast met verhoogd ingebouwde vaatwasser is klaar. Ook staan de onderkasten van het eiland al. We moeten nu het werkblad nog monteren en de afzuigkap ophangen.

De afzuigkap is helaas nog manco, maar ik verwacht die deze maand wel te ontvangen.

Naast "mijn" vouwdeurkast heeft de klant een bestaande Amerikaanse koelkast gezet. Ik ga ze voorstellen om er dan nog een Noce Midnight opzetkast boven te zetten op maat. Dus breedte van de Amerikaanse koelkast met dan 2 deuren die dan weer lijnen met de deuren van de koelkast.

Ik denk dat dit er mooier uit ziet.














Voor wie `t leuk vindt. Hier onder de video van de S20 keuken zoals deze in de showroom staat.

De klant in Rijswijk krijgt het eiland net als hier. Dus met een rvs werkdeel en een wit Corian blad er achter voor het bargedeelte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten