Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 21 april 2021

Snaidero keuken in Ede klaar

De afgelopen week heeft monteur Jan Levien in Ede het eiland van Snaidero keuken project 979 gemonteerd. Het verlaagde plafond met de plafondafzuigkap en de hoge kasten wand waren al eerder geplaatst. Maar omdat de vloer van klant nog niet was gelegd konden we het eiland nog niet monteren. Het liefst zetten we immers de nieuwe keuken op de afgewerkte vloer.

























Omdat de klant nog niet klaar is met de verbouwing zit de beschermfolie nog op de keuken. Dus nog geen mooie foto van deze Snaidero keuken helaas.

Datzelfde geldt trouwens voor de keuken van project 914 waar Jan Levien op dit moment de laatste hand aan legt (foto hier onder).

























Ook bij de klant van project 914 heeft Jan Levien het verlaagde plafond gemaakt. Maar zonder de plafondafzuigkap en juist de Twister in Titanium. Vandaag hopen we ook het project in Zoeterwoude (914) af te ronden.

Tenslotte. Voordeel van winkelen op afspraak is dat ik precies weet wanneer ik mijn klanten ontvang. Dus tussen de afspraken kan ik ook wel `s een rondje vliegen met een klant. Het is mooi weer in Zeeland, dus ben ook nu weer met klanten wezen vliegen. Leuk hé!
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten