Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 18 september 2019

S10 keuken privé

Zoals ik al eerder op het blog heb aangegeven heb ik eerder dit jaar thuis een nieuwe keuken geplaatst. Bij deze S10 keuken heb ik de nieuwe Twister afzuigkap gebruikt in plaats van de "standaard" Spring afzuigkap. Ook heb ik de hogekastenwand verlengd met 1 extra hoge kast.


Nu had ik nog meer kleine dingetjes aangepast. Misschien leuk voor de mensen die ook zo`n S10 keukenopstelling overwegen. Daarom heb ik de S10 keuken thuis even op video gezet. Ik heb `m hier onder ingesloten.



Tenslotte nog iets anders. In mijn showroom verkoop ik al jarenlang geen gaskookplaten meer. Inmiddels heeft ook mijn leverancier Neff zelf die beslissing genomen. Alle gaskookplaten in het Neff assortiment zijn dus per direct uitlopend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten