Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 6 juli 2019

Zomer in Zeeland; Vakantie

Het weer in Zeeland op dit moment is al echt zomers. Ook de zomervakantie komt steeds dichterbij. Dus geen business-as-usual. Hier in Zeeland is de bouwvak dit jaar vroeg. Op dv. 22 juli begint de officiële bouwvak hier. De Snaidero keukenfabriek in Italië zelf is overigens de gehele maand augustus gesloten (dat is normaal in Italië).

Mijn vrouw en ik verwachten begin augustus een baby. Vandaar dat ik die periode zelf ook echt vakantie wil opnemen. Mijn keukenshowroom is daarom gesloten van dv. Zondag 21 juli tot en met Maandag 19 augustus.



Dan hadden jullie nog een video van mij tegoed. Ik was immers bij de klant langs geweest van Snaidero keuken project 773 in `s Heerenhoek. De video van deze S10 keuken is hier boven ingesloten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten