Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 13 november 2018

Snaidero showroomkeuken geplaatst in Tilburg

Een poosje terug heb ik de S14 showroomkeuken uitverkocht aan een klant uit Tilburg (Snaidero keuken project 829 in Tilburg). Een Snaidero Idea40 keuken.


Inmiddels heeft monteur Jan Levien deze keuken geplaatst bij de klant thuis. Jan Levien vertelde dat de keuken er op locatie eigenlijk nog mooier uit zag als toen deze nog bij mij in de showroom stond. Ik moest dus echt wel even bij de klant gaan kijken.

In de showroom had ik rode deuren gekozen voor de klepkasten. Dit om de keuken wat speelser te maken. Dit rode accent heeft Jan Levien terug laten komen in de vloer bij de klant. Ook heeft de klant het rode accent in meer dingen terug laten komen. Zoals in de stoelen van de keukentafel.

Ik moet eerlijk zeggen dat Jan Levien gelijk had. Het ziet er heel leuk uit bij de klant. Op onderstaande video kunnen jullie zien hoe het is geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten