Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 8 september 2018

Snaidero keuken in Haarlem (project 820)

Voor de aankomende week is monteur Jan Levien ingepland om de Snaidero keuken te monteren van project 820 in Haarlem. De keuken heb ik daarom vandaag laten bezorgen zodat hij maandag gelijk kan beginnen en niet eerst hier bij mij de keuken op moet halen.


Monteur Niklas staat ingepland om maandag as. te beginnen aan de Snaidero keuken van project 827 in Middelburg. Hij kan dus helaas de nieuwe S1 showroomkeuken (foto hier onder) niet afmaken.

Maar zoals jullie zien op onderstaande foto is deze showroomkeuken al heel ver klaar. Het blad moet er nog op en dan kunnen de apparaten aangesloten worden. Ook moet het plafond nog klaargemaakt worden.


Als het een beetje mee zit hoop ik binnenkort weer een kookvideo op te nemen met Maarten. Maar dan dus in de nieuwe showroomkeuken. Maarten kan veel beter koken als ik. Vandaar dat ik `m af-en-toe vraag om voor mij te koken op video.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten