Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 15 februari 2018

Snaidero keukens bezorgd

Vanmorgen is de vervoerder van Snaidero weer keukens wezen lossen. Er kwamen er een heleboel tegelijk, dus m`n magazijntje zit weer propvol. De komende dagen kunnen er gelukkig weer een aantal keukens bezorgd worden, dus als het goed is ben ik er ook weer snel van af.


Zo mag ik nu de keukens van project 777 en 780 uitleveren nu. De ene keuken staat bij monteur Niklas gepland en de andere bij monteur Jan Levien. De keuken van project 780 is de vorige S100 showroomkeuken (inmiddels heb ik een nieuwe S100 keuken in de showroom staan).

De andere keuken is min of meer afgeleid van de S10 showroomkeuken in de showroom hier. Dus witte kolomkasten met een rvs eiland. Het Corian eiland heeft echter een Corian voet uit 1 stuk. Dit ziet er wel heel stoer uit vind ik zelf.


Bij de Snaidero keuken in Westkapelle heb ik ook zo`n Corian werkblad geleverd. Ik heb hier onder de video van deze keuken ingesloten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten