Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 14 december 2017

Fijne kerstdagen en een voorspoedig nieuwjaar!

Het is een beetje traditie geworden om aan het einde van het jaar een Kerstvideo op m`n blog te publiceren. Ook voor dit jaar heb ik dus weer zo`n video gemaakt. De video voor dit jaar is inmiddels klaar. Ik heb hem hier onder ingesloten. Ik hoop dat jullie het een leuke video vinden!



Vergeet niet het videokanaal te volgen, dan krijgen jullie vanzelf bericht van YouTube als ik weer een nieuwe video heb gemaakt.

Zoals jullie weten hoop zelf ik na `t weekend op vakantie te gaan. De monteurs Jan en Joop zijn dan aan het werk in de showroom, ik ben er dan liever zelf niet bij... Een showroom is bij mij echt SHOWroom, ik zie het graag netjes en schoon. Als ik terug ben zijn de mannen als het goed is weer klaar.

Vanaf zondag 17 december as. tot en met maandag 1 januari as. is de showroom dus gesloten in verband met verbouwing en kerstvakantie.


Ik had het al gezegd in de video, maar ik wil het toch nog even kwijt. Ik ben echt heel blij dat ik ook dit jaar veel mooie keukens mocht leveren. Ook is het voor mij echt een stimulans om van die leuke klantreacties te krijgen. Super!

Tenslotte (en dat had ik natuurlijk ook al gezegd in de video) wens ik jullie allemaal fijne kerstdagen toe en een heel gelukkig nieuwjaar! Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten