Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 13 juli 2017

Snaidero keuken in Amsterdam (project 746)

Gisteravond ben ik in Amsterdam geweest voor de oplevering van Snaidero keuken project 746.


Deze keuken is al een poosje terug geplaatst (door monteur Niklas). De klant is inmiddels verhuisd, de keuken wordt nu dus echt gebruikt. Ik ben daarom even op bezoek geweest om de Neff apparaten bij de klant uit te leggen.


We hebben ook voor de klant gekookt. Zelf heb ik de "Annemuidse lijstafel voor 1 pesonen" klaargemaakt in de FullSteam oven. Gaby heeft o.a. bami gemaakt op de Neff inductiekookplaat.

Ook hadden we nog Rendang vlees meegenomen voor de klant vanuit Zeeland.


Ik had m`n GoPro meegenomen, de video hoop ik dus binnenkort op het blog te plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten