Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 5 april 2017

Snaidero keuken in Zeeland (project 729 in Westkapelle)

Vanavond hoop ik te gaan koken bij een klant hier in Zeeland (Middelburg). Onlangs hebben Gaby en ik dat ook bij een andere klant gedaan hier in Zeeland (project 729 in Westkapelle).


Bij de klant in Westkapelle had ik m`n GoPro mee. De video is inmiddels gemonteerd (ik heb maar weer `s een nieuw muziekje opgezocht).



De video heb ik hier boven ingesloten. Zoals jullie zien hebben we eerst gekookt en met z`n allen gegeten. Na het eten hebben we de keuken voor de klant opgeruimd en nog even "schoon" op de video gezet.


Omdat deze klant twee stoomovens heeft in de nieuwe keuken konden we echt alle "registers open trekken". In de vouwdeurkast van de keuken zit een hoge druk stoomoven achter de deuren verstopt. In het zicht is ook nog een Neff FullSteam oven ingebouwd.


De klant heeft uiteindelijk nog een soort "review" gegeven op de video. Leuk! Bedankt! Ook voor het goede camerawerk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten