Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 22 oktober 2016

Receptie i.v.m. 15 jarig bestaan Snaidero keukenshowroom

Gisteravond hadden we hier de receptie in verband met het 15 jarige bestaan van m`n keukenshowroom.

Het was heel gezellig, overal kwamen de gasten vandaan.


Om het geheel wat aan te kleden hadden we wat leuke auto`s voor de showroom gezet. En in de showroom zelf waren er hapjes, drankjes en ook live muziek.


Ik vond het heel leuk dat zoveel mensen de moeite hadden genomen om langs te komen.

Zo was bijvoorbeeld m`n vriend Simik present. Hij was helemaal vanuit Californië hier heen gekomen.


Ook vanuit Italië had ik gasten; mevrouw Snaidero samen met de exportmanager. Ze heeft een toespraak gehouden die ik inmiddels ook op mijn youtubekanaal heb gezet. Ik heb deze video hier onder ingesloten.



De foto`s van de receptie zijn hier te bekijken.

Iedereen heel erg bedankt voor de gezelligheid, de lieve woorden en de cadeau`s!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten