Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 20 september 2016

Showroomkeuken S18 op video

Vorige week heb ik op het blog de foto`s gezet van de vorige S18 showroomkeuken. Deze keuken is immers verkocht aan een klant in de buurt van Nijmegen (Ooij).

De nieuwe S18 keuken lijkt natuurlijk wel op de vorige showroomopstelling. Toch zijn er best wat verschillen, zo is de nieuwe showroomkeuken uitgevoerd in maxi-lijn. Je ziet bij de vorige showroomkeuken dus nog een plint van 15cm hoog en een onderkast van 72cm.

De huidige S18 showroomkeuken heeft een plint van 10cm hoog en een onderkast van 78cm. Er is dus effectief 6cm meer kastruimte bijgekomen.


Op de vorige video die ik had van de S18 keuken had ik nog de oude lijn Neff apparaten ingebouwd. Daarom heb ik nu een nieuwe video gemaakt van de S18 keuken hier in de showroom. Deze video heb ik hier onder ingesloten.



Klik hier om de andere showroomkeukens te bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten