Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 30 juni 2016

Zalm Teriyaki met de Neff Teppan Yaki

Een paar weken terug heb ik video`s opgenomen in de S13 showroomkeuken.

Zo heb ik de keuken zelf op video gezet in het Engels (de Nederlandse versie had ik al eerder gedaan).


Daarnaast heeft Gaby (een klant) voor me gekookt in deze showroomkeuken. Met Gaby heb ik al eerder video`s opgenomen, bijvoorbeeld de video over Rendang vlees uit de stoomoven.

Hieronder de nieuwste video over Zalm Teriyaki. Gaby gebruikt deze keer de Teppan Yaki die op de Neff Flex inductiekookplaat past.



De video is Engels gesproken, maar ik denk dat de meeste klanten hier geen probleem mee hebben.

Het is immers geen kookkanaal zoals 24 kitchen. Ik wil gewoon laten zien wat je met de Neff apparaten kunt doen die zijn ingebouwd in je nieuwe Snaidero keuken.

Klik hier voor de instructies die Gaby heeft geschreven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten