Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 26 maart 2016

Snaidero keuken in Hengelo

Vandaag is de Snaidero keuken van project 718 bezorgd in Hengelo. De bedoeling is dat monteur Niklas deze keuken na het weekend gaat plaatsen.


Na het weekend moeten Jan en Joop nog een dagje naar Den Haag om de Snaidero keuken van project 663 af te monteren.

De keuken in Den Haag is een Snaidero keuken in model Code (hier onder een foto van hoe de keuken er gisteren uit zag). Zoals jullie zien heb ik bij deze klant Neff apparaten in de rvs lijn geleverd.

Nu heb ik echt bijna geen rvs apparaten van Neff meer op voorraad, dus alleen nog de nieuwe lijn apparaten in het zwart glas.


Zodra Jan en Joop klaar zijn in Den Haag worden ze verwacht in Scharendijke bij de klant van Snaidero project 712. Ik denk dat ze daar woensdag morgen wel kunnen beginnen.

Dan nog eventjes wat anders. Hier in Zeeland hebben we de "Zeeuwse bolus", zie hiervoor onderstaande video. Nu las ik in de krant dat ze de Zeeuwse bolus het predicaat "cultureel erfgoed" willen geven.



Mocht je dit weekend wat met "cultuur in de keuken" willen doen, dan is de Zeeuwse bolus dus een goed idee. Op de video kun je zien hoe het moet.

Hier onder heb ik nog het uitgeschreven recept in dialect.


Tenslotte wil ik jullie nog een fijne Pasen toewensen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten