Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 20 februari 2015

S11 keuken in hoekopstelling

Daarnet een keukenplan klaar gemaakt voor een klant in Moordrecht. Het is maar een eerste opzetje, de klanten komen het morgen bespreken hier in de keukenshowroom. Voor deze klant ben ik uitgegaan van de S11 keukenopstelling maar dan in een hoek.


De S11 keuken staat hier in de showroom in een rechte opstelling (zie onderstaande video). Je kunt er echter ook een hoek van maken zoals je op bovenstaande afbeelding kunt zien.



Dan nog wat anders. De montage van de keukens in Zuid Afrika is nu definitief ingepland. Jan en ik hopen er straks heen te gaan om de keukens daar te gaan monteren. Jan z`n broer Joop blijft dan in Nederland om bij mij in de showroom weer nieuwe keukens te gaan monteren. Ben ik mooi gevlucht :). Normaal gesproken ga ik altijd in April naar Italië, maar dit jaar wordt het dus Zuid Afrika.

Klik hier om naar het actuele aanbod showroomkeukens te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten