Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 26 augustus 2011

Snaidero Time Italiaanse design keuken in Scherpenisse (Zeeland).

Gisteravond ben ik bij een klant in Scherpenisse langsgeweest, bij deze mensen heb ik een Snaidero Teak houten keuken geleverd in programma Time. De keuken is nu al even in gebruik, had eigenlijk wat eerder langs moeten gaan maar door de drukke baan van klant kwam het er niet eerder van. Het plaatsen van deze keuken was onderdeel van een flinke verbouwing aan de woning van deze klant.

De Snaidero Time is een Italiaanse designkeuken die is ontworpen door Lucci & Orlandini, hierover schreven we ook eerder op dit blog.

Dit project doet wat klassieker aan dan de meeste keukens die ik plaats, maar op zich vind ik het wel leuk om hier ook te kunnen laten zien dat Italiaans Design niet altijd super strak hoeft te zijn.

De Snaidero Time heb ik heel veel verkocht, met name de versie in Eiken. Met deze Eiken Time keuken heb ik daarom ook een keer in de EigenHuis gestaan, kijk hier voor het desbetreffende project.

Op youtube tenslotte staat trouwens ook een leuke video van de Snaidero Time keuken. Deze video heb ik ingesloten hieronder dit bericht. Een video spreekt immers over het algemeen meer als een paar plaatjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten