Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 23 mei 2023

Jamie

Afgelopen weekend is monteur Gertjan (mijn jongere broertje) opnieuw vader geworden. Hij had al een dochtertje (Mirtje) maar nu heeft hij allebei de smaakjes. De zoon van Gertjan heet Jamie.

Zowel met Jamie als Gertjan zijn vrouw (Annewil) gaat het gelukkig heel goed.





















Gertjan moet deze tijd wat meer aandacht aan zijn gezin geven. Zodoende loopt de planning bij mij wat in de soep (had hem eigenlijk heel erg hard nodig).

Monteurs Jan Levien en Jan maat (zo noem ik `m maar) werken gelukkig wel door hoor. Ze zijn nu in Antwerpen de Snaidero Ola keuken aan het plaatsen van project 1080.





















Deze Snaidero keuken is gespoten in Grigio Cemento micalak. Een prachtige kleur die ik zoals vast wel jullie weten heel vaak verkoop. Zal wel komen omdat ik het zelf een hele mooie kleur vindt 😍.

De klant heeft gekozen voor een deel van de keuken tegen de wand en dan een eiland er nog voor (dat zijn de mannen nu aan het monteren).

Zelfs binnenin de kasten van deze keuken wordt LED verlichting aangebracht. Is wel chique toch?





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten