Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 4 januari 2017

Showroomkeuken S20 uitverkocht

Vanmiddag heb ik de S20 showroomkeuken verkocht, deze keuken gaat naar de klant van keuken project 754 in Ingen (Gelderland). Gelukkig heeft de klant de keuken niet 1-2-3 nodig, dus ik heb nog even tijd om een nieuw ontwerp te bedenken.


Vandaag ook nog een keukenplan kunnen maken voor een andere klant (Vlissingen/Zeeland) die een soort mix heeft bedacht van de S10 en de S13 keuken opstelling. Ik vond het wel een mooie keukentekening geworden, vandaar dat ik `m toch even wilde delen met jullie.


De klant heeft het grafietgrijs van de S13 showroomkeuken gecombineerd met een keukeneiland met corian bargedeelte zoals min of meer bij de S10 showroomkeuken.

Voor wie het leuk vindt; hier onder de video van de S13 showroomkeuken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen